Welkom op de PWA

U bent van harte welkom voor een kennismakingsgesprek en rondleiding op onze school. U ontvangt informatie over de school en kunt tijdens de rondleiding de sfeer proeven in de groepen.

Voor het maken van een afspraak kunt u contact opnemen met de directie van de school, Nelly Roek-Bösecke (directeur).

update 15-3-2024: in de groepen 5, 6 en 7 is helaas geen plaats meer voor instroomleerlingen. Deze groepen zitten helemaal vol.

Plan een rondleiding in!

Vul het formulier in om een afspraak te maken en kom eens langs bij ons op school. Wij nemen na het ontvangen van dit formulier zo snel mogelijk contact op.

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

De PWA haalt de wereld in school

CBS Prins Willem-Alexander is “de school waar je verder leert kijken”.

PrinsWillemAlexander-nieuwsberichten

Aanmelden

Het kan uiteraard zo zijn dat u al voorzien bent van alle informatie. Hebben we al eerder kennisgemaakt en heeft u de school bekeken? Dan kunt u contact opnemen met de directie van de school, Nelly Roek-Bösecke (directeur) en dan zetten wij de aanmeldprocedure in gang.

Aanmelden
PrinsWillemAlexander-kind-basisschool

Schoolgids

In onze schoolgids staat vrijwel alle informatie rondom school- en gymtijden, beleid en jaarplannen.

Schoolgids

Tijdens de rondleiding

Voor het zoeken naar een school en het plannen van een bezoek is het fijn om te weten waar u aan toe bent. Wij delen hieronder alvast wat informatie.

• Kan mijn kind mee?

Bij het kennismakingsgesprek is uw kind ook van harte welkom.

• Kan ik hierna direct aanmelden?

Wanneer er na de kennismaking en rondleiding geen vragen voor zowel u als voor de school zijn die beantwoord moeten worden, is het mogelijk om direct uw kind aan te melden. Wanneer de school nog meer informatie nodig heeft over de ontwikkeling van het kind, heeft de school 10 weken om deze informatie in te winnen. De school neemt voor het einde van de 10 weken contact op.

• Hoelang duurt een rondleiding?

De duur van de rondleiding passen wij aan op uw interesse en beschikbare tijd. Over het algemeen duurt een rondleiding en kennismaking ongeveer een uur.

• Ik kan niet tijdens kantoortijden

Het is prettig om de school in bedrijf te zien en de sfeer in de school daadwerkelijk te ervaren. Wanneer dat niet mogelijk is, wordt er in overleg een ander moment gekozen.

Ervaring van ouders en leerlingen

Naast onze eigen inzet en enthousiasme geven we ook graag ouders en leerlingen het woord!

Talent is hart, hard werken is niks.

Op de PWA krijg je tijd om aan talent te werken.

Moustafa Leerling groep 8

Op de PWA leer je niet alleen van de juffen en de meesters.

Je leert van de leerlingen, van elkaar!

Raghad Leerling groep 8

Bij de musical ontdek je je talent

Marouan Leerling groep 8

Leren is leven. Talent ontwikkeld op de PWA.

Groep 8 was een pracht(ig jaar)!

Nick Leerling groep 8

Geen rondleiding meer nodig?

Bekijk onze aanmeldprocedure!

Afspraak maken voor een rondleiding? Vraag een rondleiding aan en wij nemen contact met u op

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.